Podvihnuté sebavedomie

7. mája 2016, Dom, Nezaradené

Ošiaľ mladých no aj starších žien v podobe push-up podprsenky nie je na Slovensku ničím neznámym. Mladé násťročné dievčatá si ňou kompenzujú to, čo im príroda nenadelila dostatočne, tie štedrejšie obdarené to ňou len zvýrazňujú a dámam v pokročilejšom veku dvíha poklesnuté sebavedomie.

Na dôkaz, že tento zázrak naozaj funguje, môže poslúžiť pôvodne mužský model Andrej Pejic Dnes už Andreja Pejic v roku 2011 nafotila reklamu na push-up podprsenku značky Hema. Tá bola schopná vyčarovať aj na plochom hrudníku utešené jednotky.

Ale koho chcú týmto oboma pohlaviami uznávaným vynálezom oklamať? Všetkých okoloidúcich ľudí, večne „do očí“ hľadiacim mužom alebo všetky ženy, ktoré za ten efekt majú chuť obetovať svoje druhé dieťa? Nie, klamú hlavne samé seba. Ženám zväčša lichotí, keď sa za nimi okoloidúci na ulici obzrú. Ale obzerajú sa skutočne za nimi? Čo na tom, že vám niekto pochváli váš dokonalý dekolt, keď celá zásluha na ňom patrí kusu látky a vypchávok? Jedine že by časť ženskej populácie chcela upozorniť skôr na nový model podprsenky s päť centimetrovou vrstvou výplne než na svoj prirodzený šarm.

Ale proti gustu žiadne výhrady. Ak žena pomocou nej získa silnejšiu istotu do života, toto menšie zlo sa dá ospravedlniť. Zdravé sebavedomie však stále rastie vo vnútri človeka, nie na jeho hrudi.